Etiketter

torsdag 27 september 2012

Orienteringen Skrylle 27/9-12

Idag (27/9-12) så hade vi orientering i Skrylle. Jag orienterade med Erik och det gick jätte bra tyckte jag för att vi blev godkända! Det var inte bara det som var bra utan allt var vra tyckte jag. Vi joggade men gick också men joggade för det mesta men i slutet så var vi lite stressad för att vi visste inte hur många poäng samt om vi blir godkända så då ringde vi Jossefin och hon sa att det stod på baksidan av kartan hur många man fick per varje kontroll. Efter ett tag så fick jag ont i fötterna och det är jag säker på att det var lågt vi skulle orientera och jag har nu tränigsvärk men inte ont i fötterna längre. Vi kom ca 15 min innan det var försent tror jag 75% och det var bra tyckte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar